Merkpositionering

Masterclass: waarom is een scherpe merkpositionering belangrijk en hoe bepaal ik deze?

  • Als het ontbreekt aan een duidelijke positionering van de organisatie; 
  • Als je wilt weten waaraan een goede positionering moet voldoen; 
  • Als je wilt weten welke stappen je moet zetten om een goede positionering te ontwikkelen.  

Bij een positionering ga je dieper in op de meerwaarde van je organisatie voor de doelgroep, het onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie, de verwachtingen van stakeholders maar ook trends & ontwikkelingen in de markt.  

Heeft je organisatie groeiambities? Zorg dat de positionering helder is zodat er een consequente en een doeltreffende boodschap afgegeven kan worden aan de doelgroep.   

Voor wie is deze masterclass interessant?

  • Directie/ bestuurders van organisaties 
  • Afdeling marketing en communicatie 

 Bureau Zorgmarketing heeft 12,5 jaar ervaring op het gebied van positionering van zorgmerken. Wij doen dit aan de hand van ons zelf ontwikkelde brand positioneringsmodel. Dit heeft veel waarde opgeleverd voor onze klanten. Ze hebben ideale klanten die bewust kiezen voor de zorgorganisatie waarmee ze een langdurige relatie zijn aangegaan. Ze hebben voorkeurspositie gecreëerd in het brein van de doelgroep. Meestal net met een stevige groei tot gevolg. 

Wij willen deze 12,5 jaar ervaring graag delen in het zorglandschap en daarom hebben we een 1,5 uur durende masterclass ontwikkeld. 

Deze masterclass geeft je:

  • Inzicht waarom duidelijke positionering definiëren zo belangrijk is;  
  • Duidelijkheid over waar een scherpe positionering aan moet voldoen; 
  • Specifieke kennis over positionering binnen het zorglandschap, aan de hand van door ons zelf ontwikkelde brand positioneringsmodel; 
  • Stappenplan om met je eigen positionering aan de slag te gaan. 

Contactformulier – masterclass

"*" geeft vereiste velden aan

Voorkeur thema masterclass*
Toestemming*
Nieuwsbrief
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.