Masterclasses

Bureau Zorgmarketing gaat de weg op!

We komen met onze roadshow naar je toe om jouw organisatie een masterclass te geven over een voor jullie interessant thema. Tijdens deze masterclass leert een specialist je alles over het thema en is er ruimte om vragen te stellen. Zo kun jij de juiste kennis opdoen om hier zelf mee aan de slag te gaan in jouw organisatie.

Meld je hier aan voor één van onze masterclasses!

In deze masterclass gaan wij dieper in op hoe je archetypes in kunt zetten om de verbinding tussen je zorgorganisatie en doelgroep te verdiepen. Je krijgt antwoord op vragen zoals waarom de keuze voor een archetype belangrijk is en hoe een archetype bijdraagt aan merkloyaliteit.

Merkpositionering

Hoe bepaal je wat jouw merk of organisatie uniek maakt? Wat relevant is voor jouw doelgroep? En wat je onderscheid ten opzichte van de concurrentie? Tijdens de masterclass Merkpositionering gaan wij aan de slag met de merkpositionering van jouw zorgorganisatie. Dit gaan wij doen aan de hand van ons eigen Brand Positioneringsmodel en een handig stappenplan.

LinkedIn: de geheimen van het algoritme

Wil jij meer succes behalen met je LinkedIn en de zichtbaarheid van jouw zorgorganisatie vergroten? Dan is onze masterclass “LinkedIn: de geheimen van het algoritme” een aanrader voor jou. Tijdens deze masterclass leer je onder andere hoe het LinkedIn-algoritme werkt en hoe jij hierop kunt inspelen en hoe jij jouw doelgroep kunt bereiken.

SEO: wat kan ik zelf doen en waar begin ik?

94% van de Nederlands zoekt online informatie via Google en daarbij kijken ze vaak niet verder dan de eerste zoekresultaten. Met SEO doe je aanpassingen en verbeteringen aan de website met als doel hogere posities in de organische zoekresultaten van zoekmachines zoals Google.  Na het volgen van deze masterclass heb jij de juiste kennis en tools om jouw website naar een hogere positie in Google te brengen.

Arbeidsmarktcommunicatie: tips & tricks

De komende jaren staan we in zorg voor grote uitdagingen als het gaat om werven van personeel en misschien nog wel belangrijker het boeien en binden van personeel. Het realiseren van een sterk werkgeversmerk is daarom steeds belangrijker. Maar hoe pak je dit aan? In deze masterclass krijg jij inzicht in hoe je strategisch kunt werken aan de employer branding van jouw zorgorganisaties en leer je welke wervingskanalen er ingezet moeten worden voor een ruim bereik.