Positionering in de Zorg
De zorg commercialiseert en de zorgconsumptie verandert. Wat is in deze verandering het bestaansrecht van uw organisatie, wat is uw DNA? U wilt weten wat de buitenwereld van u vindt en van u verwacht. Maar ook welke thema’s voor hen van belang zijn. Bureau Zorgmarketing doet kwalitatief en kwantitatief onderzoek om uw omgeving in kaart te brengen. We belichten dit vanuit een multi-stakeholderperspectief en creëren een duidelijke positionering.
Op welke doelgroep zou u zich moeten richten? Waarin onderscheidt u zich van andere zorgaanbieders? Hoe kunnen we waarde toekennen aan de verschillende zorgproducten die u biedt. Bureau Zorgmarketing is zeer ervaren in de zorgbranche en specialist in marketing. Wij helpen u om op voorsprong te komen en ondersteunen in het creëren van een goede positionering in de zorg. Daarmee werkt u aan het opbouwen van een goede reputatie.
Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan snel contact met ons op.