Bureau Zorgmarketingboosters
De zorgmarkt met haar steeds meer kritisch wordende zorgconsument vraagt om heldere strategieën, een duidelijke positionering, onderscheidend vermogen en krachtige acties. Allemaal gericht met als doel: tevreden klanten behouden en het werven van nieuwe klanten. Op zich niets nieuws. Uit het onderzoek van Zorgmarketing Platform blijkt echter dat deze doelstelling binnen zorgorganisaties vaak niet wordt gerealiseerd. Uit dit onderzoek komen de volgende beperkende factoren naar voren:
1. Er is onvoldoende markt- en klantinzicht (38%)
2. Er wordt gewerkt zonder gestructureerde marketingaanpak (35%)
3. Er is onvoldoende marketingbudget (34%)
4. Er is gebrek aan visie op marketing (33%)
5. Men heeft onvoldoende tijd en capaciteit (27%)
Bureau Zorgmarketings’ Boosters zijn hiervoor dé oplossing om verder te komen!
Wat zijn Boosters?
Dit zijn hoogopgeleide jonge professionals die na het succesvol afronden van hun opleiding werkervaring willen opdoen en daar kennis en kunde voor teruggeven. De boosters behoren tot de generatie die internet in de genen hebben. Daardoor sluiten ze goed aan op de huidige ontwikkelingen in marketing en communicatie. Zij kunnen in zeer korte tijd veel werk verzetten op het gebied van: Online marketing en communicatie, inzet van social media, strategieontwikkeling, projecten en onderzoek.
In de gedegen aanpak van de Boosters staan de volgende zaken centraal:
• Ondernemerschap & initiatief
• Klantgerichtheid
• Besluitvaardigheid
• Out of the box
Boosters worden gecoacht door ervaren marketing professionals van Bureau Zorgmarketing. Uiteraard houden we goed in de gaten of de doelstellingen gerealiseerd worden. 1 dag per week komen zij samen voor brainstormsessies en delen daar ervaringen en best practises. Hierdoor kunt u met een beperkt budget toch forse capaciteit inzetten en bovenal: resultaat behalen.
De Zorgmarketing Boosters: Een boost in realisatie van uw marketing en communicatieplannen.