Bureaukalender Actie - Bureau Zorgmarketing

Blankenstein 143, 7943PE Meppel

085 - 401 83 63 info@bureauzorgmarketing.nl

Bureaukalender Actie

Misschien kent u hem wel: de kalender van Bureau Zorgmarketing! Vanaf 2018 ontwikkelen wij ieder jaar voor onze klanten een eigen bureaukalender. De Bureau Zorgmarketing kalender is functioneel, inspireert en geeft de gebruiker informatie over verschillende marketing onderwerpen.

Wilt u onze bureaukalender ontvangen? Vraag deze dan direct hier aan.

Actie

Onze eigen bureaukalender wordt altijd goed ontvangen door onze klanten. Omdat wij erg blij zijn met onze klanten, willen wij graag iets extra’s doen: een bureaukalender ontwikkelen. Bureau Zorgmarketing ontwerpt speciaal voor uw organisatie gratis een bureaukalender! Die kunt u langsbrengen bij uw eigen klanten. U betaalt alleen de drukkosten!

Het ontwikkelen van een eigen bureaukalender heeft de volgende voordelen:

  • U blijft als organisatie in beeld bij uw klanten. Het hele jaar door.
  • De accountmanagers hebben een mooie giveaway inclusief contactmoment.
  • U kunt veel informatie over uw organisatie, product en/of dienst kwijt.

Wilt u een eigen ontworpen bureaukalender? Dat kan! Vul onderstaand uw gegevens in en wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Belangrijk om te weten:

  • Het format voor de maanden, weken en dagen staat vast. U bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste content (zowel tekst als fotografie middels ons format).
  • Specificaties van de kalender zijn: Wire-0 driehoeksteun, A5 liggend formaat.
  • De opmaak van de kalender ontwikkelen wij gratis voor u bij een minimale afname van 50 stuks.
  • U betaalt alleen de drukkosten. 

Bekijk hier ons inkijkexemplaar als voorbeeld.

Bureaukalender Aanvragen

Wilt u ook zo'n mooie bureaukalender voor uw organisatie? Vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen vervolgens contact met u op om alles af te stemmen.
Naam(Vereist)
Deel deze kennisShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin