Arbeidsmarktcommunicatie
Masterclass: arbeidsmarktcommunicatie – tips & tricks
Employer branding: een sterk werkgeversmerk realiseren. Bouwen aan het merk met creatieve middelen en wervingskanalen. De komende jaren staan we in de zorg voor grote uitdagingen als het gaat om werven van personeel en misschien nog wel veel belangrijker: het boeien en binden van bestaand personeel.
Wanneer is deze masterclass interessant voor jouw (zorg)organisatie?
- Als je meer talent wil aantrekken;
- Als je personeelsleden wil binden en boeien;
- Als je de uitstroom van personeel wil verlagen.
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat ruim 20% van de afgestudeerde zorgprofessionals een baan buiten de zorg neemt. Als organisatie kun je hier niet direct invloed op uitoefenen, maar je kunt zorgprofessionals wel verleiden om bij jouw organisatie te komen werken. Maar hoe pak je dit aan?
Bureau Zorgmarketing heeft veel arbeidsmarktcommunicatiestrategieën, plannen en middelen ontwikkeld. Wij weten welke kanalen je moet inzetten als organisatie voor de werving van zorgprofessionals. In deze masterclass nemen we jullie graag mee in onze ervaringen.
Voor wie is deze masterclass arbeidsmarktcommunicatie interessant?
- HR
- Recruiters
- Marketeers- en communicatiemedewerkers
Deze masterclass geeft je:
- Inzicht hoe je strategisch kunt werken aan de employer branding;
- Ideeën voor creatieve middelen;
- En inzicht welke wervingskanalen er ingezet moeten worden voor een ruim bereik.
Voor veel opdrachtgevers hebben we de afgelopen jaren arbeidsmarktcommunicatieprojecten mogen draaien met waardevolle resultaten. Deze kennis willen wij graag binnen het zorglandschap delen. Wil je deelnemen aan de Masterclass of wil je dat we de Masterclass Arbeidsmarktcommunicatie komen geven bij jouw organisatie? Vul dan onderstaand formulier in.
Contactformulier – masterclass
"*" geeft vereiste velden aan