Team

Miquel Wijngaards

Bestuurder

06 - 52 49 87 02

miquel@bureauzorgmarketing.nl

"Innovatief, inspirerend, betrokken, kritisch en een kundige strategische zorgmarketeer. Het is moeilijk om Miquel in één woord te vatten. Niet verrassend dat hij de oprichter en directeur van Bureau Zorgmarketing is. "Het zorglandschap verandert en zorgconsumenten laten steeds meer consumentengedrag zien. Dat vind ik inspirerende omstandigheden." Bureau Zorgmarketing deelt haar kennis en kunde graag met hun klanten. "Daarbij hebben we maar één doel: tevreden opdrachtgevers! Dat lukt ons elke dag opnieuw doordat we een enthousiast en ervaren team hebben. Daar ben ik trots op!"

Miquel Wijngaards

Christiene Doorman

Grafisch vormgever

06 - 10 16 91 06

christiene@bureauzorgmarketing.nl

"Mijn doel is mensen blij maken met mijn ontwerpen en visuele content realiseren. Mijn kracht ligt niet alleen in grafisch ontwerp, maar ook in het begrijpen van de impact van goed design. Als grafisch vormgever werk ik nauw samen met collega's om designs te ontwikkelen die niet alleen mooi zijn, maar ook effectief in het overbrengen van de merkboodschap. We streven ernaar de visuele identiteit van een bedrijf te versterken en de doelgroep te betrekken. Design is voor mij een krachtig middel om emoties op te wekken en verhalen te vertellen. Ik focus op het creëren van grafische oplossingen die verwachtingen overtreffen en een blijvende indruk achterlaten."

Jennifer Nissink

Teamleider en marketeer

06 - 50 52 84 45

jennifer@bureauzorgmarketing.nl

"Hoi, ik ben Jennifer Nissink, teamleider en marketeer. Mijn werk draait om diverse marketinguitdagingen met klanten, waarbij ik ons team van specialisten aanstuur. Als eerste contactpersoon voor organisaties beheer ik marketingprojecten en schakel ik tussen klanten en specialisten. De variatie in vraagstukken geeft me energie. Mijn passie ligt in kennisdeling en bijdragen aan organisatorische groei via doelgerichte marketing. Mijn commerciële insteek maakt me uniek. Samen met collega's zet ik me dagelijks in voor toegankelijke gezondheidszorg informatie en benodigde hulp. Mijn doel is de gezondheidszorg toegankelijker maken en de weg wijzen naar de juiste zorgopties."

Armanda Smit

Senior marketing- & communicatieadviseur

06 - 51 45 08 78

armanda@bureauzorgmarketing.nl

"Hi, ik ben Armanda Smit, actief in marketing en communicatie sinds 2003. Met een achtergrond in Economie en specialisatie in Marketing Management, heb ik diverse bedrijven aan bureauzijde geholpen. Als Senior Marketeer bij Bureau Zorgmarketing ondersteun ik bedrijven om hun sterke punten te identificeren en tastbaar bewijs te leveren van hun unieke waarde. Ik geloof in samenwerking, waarbij jouw expertise en mijn marketinginzichten samenkomen voor echte impact. Als data-liefhebber duik ik in cijfers om strategieën te onderbouwen. Naast mijn passie voor data, ben ik gek op chocola, maar niet op stroperige processen. Heb je een marketinguitdaging? Kom maar op, ik houd van een uitdaging!"

Maureen Pierik

Marketeer

maureen@bureauzorgmarketing.nl

"Hi! Mijn naam is Maureen Pierik; een enthousiaste marketeer bij Bureau Zorgmarketing. Ik krijg energie van het creëren van teksten die een merk of organisatie tot leven brengen. Of het nu gaat om het opzetten van een meeslepende blogpost, het bedenken van een krachtige social media-campagne of het ontwerpen van een verleidelijke nieuwsbrief die opvalt in de inbox, ik zie in alles een uitdaging en wil tot perfectie gaan. Het leukste aan mijn werk vind ik dat wanneer ik iets bedacht hebt ook daadwerkelijk scoort bij de doelgroep of klant. Uiteindelijk is een goed resultaat halen voor mij het einddoel. Hoe tof is het als een nieuwsbrief bij 3000 abonnees op de deurmat valt en er daadwerkelijk acties uit voort komen. Mijn dag is dan gegarandeerd geslaagd!"

Lans Luteijn

SEA specialist

lans@bureauzorgmarketing.nl

Hoi! Ik ben Lans Luteijn, een enthousiaste marketeer en nieuwste aanwinst voor Bureau Zorgmarketing. Mijn passie ligt in het combineren van creativiteit met analytisch denken om doelen te bereiken en echte resultaten te behalen. Ik krijg energie van uitdagingen en het overtreffen van verwachtingen. Bij Bureau Zorgmarketing ga ik mijn expertise inzetten om onze klanten te helpen groeien met digitaal adverteren. Wat mij drijft, is het zien van de impact die we kunnen maken door slimme en creatieve oplossingen te bedenken. Ik ben altijd op zoek naar manieren om beter te presteren en klanten helpen om hun doelen te overtreffen. Met mijn gedrevenheid en resultaatgerichte aanpak kijk ik ernaar uit om samen met het team nieuwe successen te halen.

Lans Luteijn

Manon Hofman

Online marketeer

manon@bureauzorgmarketing.nl

"Ik ben Manon Hofman, een gespecialiseerde online marketeer met een achtergrond in Commerciële Economie. Mijn passie ligt in de zorgsector, waar ik mijn liefde voor cijfers en data gebruik om diepgaande analyses van campagnes te maken. Wat mij drijft is het vinden van de juiste strategieën om voor onze klanten de online aanwezigheid te optimaliseren en doelstellingen te behalen. Mijn toegevoegde waarde zit in mijn gedrevenheid en analytische denkwijze. Het stellen van de juiste vragen en grondige data-analyses vormen de kern van mijn werk. Ik ben trots op mijn bijdrage aan de groei van ons bedrijf binnen de zorgsector en de successen in diverse campagnes. Ik waardeer de kans om bij te dragen aan ons team en kijk uit naar verdere groei en succes."

Bianca den Hertog

Marketeer

bianca@bureauzorgmarketing.nl

Hoi! Ik ben Bianca den Hartog; sinds 2022 werkzaam bij Bureau Zorgmarketing als Online Marketeer met een specialisatie op het gebied van content- en e-mailmarketing. Met mijn ruime ervaring in copywriting en achtergrond in de Psychologie weet ik de doelstellingen en diensten van zorgorganisaties te vertalen naar een boodschap die de juiste snaar raakt.  

Waar ik echt energie van krijg? Dat is wanneer onze inzet resultaten behaalt voor onze klanten. Ik zoek altijd naar verbetering, nieuwe ideeën en innovaties die zorgorganisaties verder helpen.

Ik ben dit werk gaan doen om zorgorganisaties op de digitale kaart te helpen zetten, hun online marketing-inzet te helpen professionaliseren en de organisaties op deze manier toegankelijker te maken voor zorgvragers.